Historie - Made of Metal

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:


Historie organizačního týmu festivalu sahá až do roku 1999, kdy byla založena mediální společnost REGION plus s.r.o., která poté působí v oblasti pořádání eventů, mediálních kampaní a v oblasti vydávání periodického tisku (s vlastním periodikem o nákladu více než 10.000 výtisků).
V portfoliu společnosti se záhy objevily jak akce pro stovky lidí (například módní přehlídky, soutěže krásy, koncerty, sportovní akce, apod.), tak i akce pro několikatisícové návštěvy (například pravidelné akce na brněnském výstavišti).


V roce 2010 se tento tým spojil s týmem mladých pořadatelů rockových a metalových akcí a uspořádal první ročník metalového jednodenního festivalu Slovácké rockování. Tato akce zaplnila prostor areálu (pro cca 500 diváků) a bylo tedy rozhodnuto vyhledat adekvátní areál pro větší akci.


Po této úspěšné premiéře zůstala část týmu v Hodoníně, aby - pochopitelně kromě jiných aktivit - ve spolupráci s místní radnicí a Agenturou na podporu pondikání Hodonín vyhledala vhodný prostor pro plánované uspořádání velkého mezinárodního metalového festivalu. Další část týmu sbírala zkušenosti při pořádání velkých festivalů v České republice i zahraničí.


V roce 2013 byl jako poslední etapa příprav na Made of Metal uspořádán festival Slovácké rockování 2013, který měl vychytat poslední chyby a otestovat technickou připravenost areálu. Tým tentokrát vzal na sebe veškerou činnost - včetně cateringu - aby získal veškerá přesná dostupná data pro stanovování rozpočtu na příští rok.
Kapacita tohoto festivalu musel být ovšem z těchto důvodů omezena, nicméně opět byla i navzdory špatnému počasí naplněna. Na tomto festivalu byly tedy vyzkoušeny organizační postupy a také tým spolupracovníků pro Made of Metal 2014. Téměř tříleté přípravy se vyplatily a
organizace festivalu v novém areálu byla vysoce hodnocena jak diváky, tak i vystupujícími.

Pro potřeby festivalu Made of Metal vznikla nová pořadatelská agentura Growling Lion s.r.o. se sídlem v Praze, která sdružuje nejen odborníky na samotné technické zabezpečení festivalu, ale také zkušené a schopné promotéry. Cílem festivalu Made of Metal není maximalizace návštěvnické základny za každou cenu, ale vytvoření festivalu k návštěvníků
m přátelského a pohodlného. V popředí našeho zájmu není jen kvalitní hudba, ale především spokojený návštěvník.

 
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky